Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Οκτώβρης 1936

Οκτώβρης 1936

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
Σήμερα ήταν μια πάρα πολύ κουραστική ημέρα. Είχα πάρα πολλές δουλειές να κάνω σήμερα... Μέχρι και να πάω τα παιδιά μου σε ένα καινούργιο ιδιωτικό σχολείο που επέλεξε ο άντρας μου. Για να πω την αλήθεια δεν μου έκανε καθόλου καλή εντύπωση. Αλλά η ημέρα μου έγινε ακόμα πιο κουραστική μετά τον τσακωμό που εγινε στο μεσημεριανό. Ο σύζυγος και η αδελφή μου εναντίον του πατέρα μου. Ήταν ένας πολύ έντονος τσακωμός. Η αλήθεια είναι ότι με κούρασε πολύ. Όλες αυτές οι φωνές μου προκάλεσαν πονοκέφαλο και ζαλάδα. Άκομα πονάει το κεφάλι μου. Η Μυρτώ μου, το παιδί μου, από την πρώτη μέρα που πήγε στο σχολείο, διακρίθηκε. Νιώθω πολύ περήφανη για εκείνη. Βέβαια, στεναχωρήθηκα αρκετά όταν έμαθα ότι θα γινόταν αρχηγός της Εθνικής Οργάνωσης Νεολέας(ΕΟΝ)... Και εγώ και ο πατέρας μου είμαστε κατά αυτής της ιδέας. Η ΕΟΝ δημιουργήθηκε από τον Ιωάννη Μεταξά τον δικτάτορα της χώρας μας. Ο σύζυγός μου δέχτηκε να γίνει η Μυρτώ φαλαγγίτισσα. Όχι πως θέλει τους δικτάτορες. Απλά φοβάται μήπως χάσει την θέση του στην τράπεζα και αρχίσει να τον κυνηγάει η αστυνομία όπως τον Νίκο. Αχ, τι να κάνει ο ανηψάκος μου; Ο πατέρας δεν δέχεται με τίποτα να γίνει η Μυρτώ φαλαγγίτισσα. Ούτε με σφαίρες λέει. Η Δέσποινα συμφωνεί με τον άντρα μου. Φοβάται για τα έσοδα της οικογένειας. Συμφωνώ καταβάθος με τον πατέρα. Καλύτερα να πτωχεύσουμε παρά να πέσουμε θύματα και υποστηρικτές της δικτατορίας.

3 σχόλια:

  1. Πω,πω...! Τι γίνεται μέσα στο κεφάλι της μητέρας!!! Πού τα σκέφτηκες όλα αυτά... Μπράβο !!! Μου αρέσει πολύ όπως τα λες!... Θα περιμένω κι άλλες αναρτήσεις σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή